تحویل اقلام اساسی آسیب دیدگان ناشی از سیل مشهد تاریخ جدیدی در مشهد هم‌زمان با بدرقه باشکوه «شهید جمهور» رقم خورد | تقدیر ویژه فرماندار از عملکرد شهرداری مشهد + فیلم شهردار مشهد مقدس: آبرومندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در تشییع میلیونی «شهید جمهور» + فیلم توسعه پایدار و مقابله با بحران آب از مسیر آب‌های خاکستری | نگاهی به گام‌های شهرداری مشهد در مسیر بهره‌گیری از آب‌های خاکستری هوای کلانشهر مشهد امروز پاک است (۵ خرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، خیابان کوثر و سه‌راه خیام | فوت راکب موتورسیکلت در بزرگراه شهید چراغچی (۵ خرداد ۱۴۰۳) حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید فاطمی‌ارفع مدیر پروژه مسجدمحوری شهرداری مشهدمقدس شد رکوردشکنی مترو در روز تشییع شهید جمهور در مشهد روایتی از اقدامات مدیریت شهری مشهد در روز تشییع شهید جمهور مشاور عالی شهردار مشهد در امور مرتبط با سران قوا منصوب شد + تصویر آیت‌الله خاتمی: شهید رئیسی فرزند ایران بود | دلمان سوخت چرا دیر او را شناختیم مراسم بزرگداشت «شهدای خدمت» در حرم مطهر رضوی برگزار شد + فیلم روایت خبرنگاران خارجی از مراسم تشییع شهید جمهور در مشهد | این سیل مردم واقعی بود + فیلم مشهد در آستانه عبور از تنش آبی تابستان بی احتیاطی راننده مشهدی منجر به فوت یک پاکبان شد (۴ خرداد ۱۴۰۳) مدیریت شهری پای کار خدمت به زائران در مراسم تشییع شهید جمهور جزئیات تعطیلی بوستان‌های مشهد در روز جمعه (۴ خرداد ۱۴۰۳) حضور ۳ میلیونی مردم مشهد در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور خبرنگار لبنانی: حضور مسئولان کشوری در مراسم تشییع شهید جمهور نشان‌دهنده ایران مقتدر است سوگواری ملت در مشهد، در فراق خادم ملت + فیلم پیکر شهید آیت الله رئیسی در دارالسلام حرم امام رضا (ع) آرام گرفت + فیلم
سرخط خبرها

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد: در دهه کرامت، جشن‌ها و برنامه‌های میدانی و گسترده‌تری برگزار خواهیم کرد

  • کد خبر: ۱۱۱۵۰۳
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد: در دهه کرامت، جشن‌ها و برنامه‌های میدانی و گسترده‌تری برگزار خواهیم کرد
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی امسال کمتر شده است، از برگزاری گسترده جشن‎های میدانی ویژه دهه کرامت در مشهد خبر داد.

مهدی بی باک | شهرآرانیوز، حسین باغگلی در گفتگو با خبرنگار ما به برگزاری برنامه‌های شهرداری مشهد در دهه کرامت اشاره کرد و گفت: جشن‌های دهه کرامت امسال به‌صورت شهری، منطقه‌ای و محله‌ای برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اجرای برنامه قرار زیارت در روز‌های مختلف سال گفت: در حوزه زیارت نیز برنامه قرار زیارت، هر روز در دهه کرامت برگزار خواهد شد و امیدواریم این برنامه نیز بعد از پایان دهه ادامه یابد.
معاون شهردار مشهد به اجرای برنامه تقدیر از عوامل فیلم «بدون قرار قبلی» در دهه کرامت اشاره کرد و ادامه داد: به‌دلیل اینکه ما حامی این فیلم بودیم و همچنین به این دلیل که فیلم با موضوع مشهد و امام‌رضا (ع) است، قرار شد که اولین اکران رسمی این فیلم از مشهد آغاز شود و در حاشیه آن نیز از عوامل فیلم تقدیر و تشکر کنیم.
وی در ادامه به فضاسازی شهری به‌مناسبت میلاد امام‌رضا (ع) اشاره کرد و ادامه داد: فضاسازی شهری به‌شکل گسترده‌ای در حال انجام است و در این زمینه از تشکل‌های مردمی هم استفاده می‌شود. در این راستا، با مشارکت آستان قدس رضوی و تشکل‌های مردمی، ایستگاه‌های صلواتی نیز در شهر راه‌اندازی خواهد شد.
باغگلی تصریح کرد: برگزاری جشن‌های محلی با اولویت محلات کم‌برخوردار شهر از دیگر برنامه‌های ما در دهه کرامت و میلاد امام‌رضا (ع) خواهد بود.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد درباره تفاوت برنامه‌های امسال دهه کرامت با سال‌های گذشته نیز گفت: در سال‌های قبل و به‌ویژه دو سال گذشته به‌دلیل شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌ها، برنامه‌های دهه کرامت به‌صورتی خاص برگزار شد، اما امسال به‌دلیل کاهش شیوع کرونا، جشن‌ها و برنامه‌های میدانی و گسترده‌تری برگزار خواهیم کرد.
به‌گفته وی، برگزاری دوازده پاتوق سرود شهری، نورافشانی ویژه در هشت نقطه شهری در شب میلاد امام‌رضا (ع)، برگزاری جشن‌های باشکوه ویژه ولادت امام‌رضا (ع) در پنج نقطه شهری در پنج شب، اکران‌های گسترده شهری به‌مناسبت میلاد امام هشتم (ع)، فضاآرایی، آذین‌بندی شهری و... از جمله برنامه‌های «نسیم کرامت» ویژه دهه کرامت است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد: در دهه کرامت، جشن‌ها و برنامه‌های میدانی و گسترده‌تری برگزار خواهیم کرد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->